Monday, August 22, 2011

Bicara Jutawan 1

Program keusahawanan siber yang telah banyak membawa kisah kejayaan yang luar biasa. Kisah buruh, pemandu lori, pekerja kilang, guru, juruterbang, doktor, peguam, hatta mahasiswa yang berjaya mencipta pendapatan puluhan dan ratusan ribu bukan lagi misteri. Program yang telah terbukti melahirkan ramai usahawan berjaya, sehingga yang bergelar jutawan. Satu kaedah menambah pendapatan yang efektif kerana program ini telah tersedia dengan frasarana untuk kita mencapai impian..”


“Bill Gates semasa ditanya bagaimana dia menjadi manusia terkaya di dunia. Beliau menjawab, "Saya berada pada tempatdan masa yang betul. Kedua, Saya melihat ke hadapan. Ketiga, dan yang paling penting, Saya BERTINDAK!”

Sekarang adalah masa yang paling tepat untuk anda BERTINDAK kerana anda kini berada pada TEMPAT, MASA dan LANDASANyang betul.

“Kita tidak akan menyesal dengan perkara yang telah kita lakukan, sebaliknya kita akan lebih menyesali perkara yang belum sempat kita lakukan dalam hidup.”

“Kapal apabila berada di pelabuhan memang ia selamat, tetapi bukan untuk itu kapal diciptakan.”

Kita ada 1001 alasan untuk gagal, tetapi kita hanya perlu satu alasan untuk berjaya. Dan kalau kita ingin melihat perubahan, jadilah perubahan yang kita inginkan.

Tiada manusia yang gagal dalam kehidupan melainkan dia memilih untuk gagal... dan kegagalan yang sebenar adalah kegagalan MENCUBA!

Keluarkan kehebatan diri anda di dalam perniagaan ini. InsyaAllah, kita mampu Mengatasi Pencapaian  Peribadi Terbaik!

“Breaking Your Personal Best !”

 Contact Me


Clik Flash Presentation

No comments:

Post a Comment